Lakberendezés szívvel-lélekkel: Kreatív emberek kerestetnek! 2. -- Interjú Csillával





2013. november 4., hétfő

Kreatív emberek kerestetnek! 2. -- Interjú Csillával

Következő interjúalanyunk Csilla, aki szépséges ékszereket készít, ismerkedjetek meg vele, és munkáival!


1. Kérlek írj róla röviden, miket készítesz! 

Ékszereket készítek, főleg gyöngyökből és különböző fityegőkből, charmokból, de textilt, filcet, bőrszálakat is használok. A nyakláncok a kedvenceim, de az utóbbi időben rengeteg karkötőt is készítettem.

2. Mióta foglalkozol kreatívkodással, mik voltak az első munkáid, honnan jött az ötlet? 

Már gyerekkoromban is mindig alkottam valamit, a Barbie babámnak elég egyedi ruhatára volt, mindig összeszedtem a maradék anyagokat és varrtam neki ruhákat :) Emlékszem, hogy Dédim nem mindig örült, hogy lenyúltam tőle a darabkákat. Sok mindent kipróbáltam, nyaranta kézműves táborokba jártam, aztán 2009-ben tévedtem be először egy gyöngyboltba, egy barátnőm esküvőjére nem találtam a ruhámhoz megfelelő karkötőt és úgy döntöttem, hogy akkor készítek magamnak. És egyszer csak azt vettem észre, hogy egyre több alapanyagot vásároltam, egyre több saját készítésű ékszerek volt, aztán elkezdtem egy blogban is megmutatni... lassan alakult az egész, és még mindig alakul.































3. Mit csinálsz az alkotómunka mellett? 

Dolgozom, az „igazi” munkám elég távol van az ékszerkészítéstől, egy médiaügynökségnél vagyok kutató. De ez a két dolog remekül kiegészíti egymást, igazi feltöltődést jelent a sok szám és excel tábla után a gyöngyökkel foglalkozni.

4. Melyik a kedvenc alkotásod idáig, és miért pont az? 

Nincs egy kedvencem, mindig más… most éppen a masnikba vagyok belehabarodva, az utóbbi időben sok masnis nyakláncot készítettem, ezekhez kézzel varrom meg a kis masnikat. Nem mindig van kedvem hozzá, mindig azt mondom, hogy a masni varráshoz megfelelő hangulat kell, de ha egyszer elkap a hév, akkor nagyon szívesen csinálom.































5. Honnan merítesz inspirációt a munkáidhoz? 

Huhh, ez nehéz kérdés, mert nagyon sok minden inspirálhat. Mióta beköszöntött az ősz, egyre inkább a meleg színekhez nyúlok, sok barnás, sárgás, pirosas ékszert készítettem. Nyáron meg főleg piros-fehér-sötétkék, tengerész stílusú dolgokat. De volt már arra is példa, hogy a kedvenc szoknyám színei alapján készítette fülbevalót. Persze sok külföldi blogot olvasok és órákat tudok lógni a pinteresten is.

6. Mit érzel a legnagyobb sikerednek eddig?

A kedves visszajelzéseket, azt, hogy sok visszatérő vásárlóm van, hogy sokan megírják, hogy mekkora sikere volt az új szerzeményeiknek, hogy megdicsérték őket. Ezeknek mindig nagyon örülök. Sokan vásárolnak ajándékba is tőlem, sőt az is előfordult már, hogy valaki Buborékszert kapott ajándékba, majd ő is a vásárlómmá vált. Imádom azt hallgatni, hogy „jajj, élőben még szebb, mint a képeken” :)

7. Vannak-e terveid a jövőre nézve ezzel kapcsolatban? Mit szeretnél elérni? 

Nagyon nagy terveim nincsenek, nagyon élvezem az ékszerkészítést, az egész folyamatot, már az alapanyagok megvásárlását is, egészen addig, míg valami megtalálja a gazdáját. Amíg ez így marad, addig folytatni fogom. Azt persze érzem, h egyre nagyobb a szerepe az életemben ennek a hobbinak, ez már az otthon lévő, folyamatosan növekvő gyöngymennyiségből is látszik… Mindig csak kis lépésekben gondolkodom, meg is van a következő, de az még titok.

8. Kiknek ajánlod alkotásaidat? 

Bárkinek. Az utóbbi időben sok feltűnő, vicces ékszert készítettem, színes gombákkal, kacsákkal, de ha valaki elegánsabb darabokra vágyik, azt is megtalálja nálam. És persze egyedi elképzeléseket is szívesen megvalósítok. Részben ez különbözteti meg az én baglyos láncaimat, a bevásárlóközpontok üzleteiben kapható baglyos láncoktól… hogy a gyöngyök színe, a lánc hossza, bármi egyénre szabható. És persze az is, hogy sok lelkesedéssel, szeretettel készülnek :)









Névjegy: Torma Csilla
https://www.facebook.com/BUBOREKszer
http://tormacsillus.blogspot.hu/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...