Lakberendezés szívvel-lélekkel: Kreatív emberek kerestetnek! 3. -- Interjú Krisztinával





2013. november 5., kedd

Kreatív emberek kerestetnek! 3. -- Interjú Krisztinával

Mai interjúalanyunk Krisztina, aki nagyon különleges dolgokat készít, érdemes megnézni a munkáit!

1. Kérlek írj róla röviden, miket készítesz! 

Elsősorban üvegfestéssel foglalkozom, ez az alapja mindennek. Az üveg sokkal kényesebb, de tisztább felület, mint a papír, vagy a vászon és különleges hangulatot ad a képeknek. Az ékszereket és a dísztárgyakat (óra, lámpa, stb.) is ezzel a technikával készítem, illetve az ékszerek egyik típusát a festményeim alapján készítem. 

2. Mióta foglalkozol kreatívkodással, mik voltak az első munkáid, honnan jött az ötlet? 

Tinédzser koromban kezdett el érdekelni, hogy így fejezzem ki magam. Persze nem az üvegfestéssel kezdtem, először rajzoltam. De egy szerencsés véletlennek köszönhetően rátaláltam az üvegfestés csodálatos technikájára. Először kizárólag már létező akril- és olajfestményeket dolgoztam át üvegre, azután ahogy biztosabban kezeltem az ecsetet, a saját ötleteimet egyre többször kezdtem el megvalósítani.


3. Mit csinálsz az alkotómunka mellett?

Körülbelül egy évvel ezelőtt úgy döntöttem, hogy kizárólag ennek szentelem magam. Szerencsére sikerült úgy alakítani az életem, hogy mára az egykori hobbim a munkám. Persze, a párom és a családom támogatása ehhez elengedhetetlen, de el sem tudom mondani, mennyire felszabadító érzés, hogy csak azzal foglalkozol, amit imádsz csinálni.

4. Melyik a kedvenc alkotásod idáig, és miért pont az? 

Hadd kerüljem ki ezt a kérdést: mindig a következő a kedvencem. Folyamatosan új kihívásokat keresek, egyre bonyolultabbak lesznek az ábrák, összetettebbek, színesebbek. Ezért mindig éppen azt szeretem a legjobban, amin dolgozom. Azért megvannak azok a képek, amik inkább a szívemhez nőttek, de nem szeretnék senkit befolyásolni, döntse el mindenki maga, melyik az ő saját kedvence!



5. Honnan merítesz inspirációt a munkáidhoz? 

Mindenhonnan. Látok valamit az utcán, egy albumban, vagy épp egy tetováló rendezvényen pillantok meg egy szép mintát és tovább gondolom. Vagy éppen megnézek egy filmet és az érzésből, amit maga után hagy kép születik.

6. Mit érzel a legnagyobb sikerednek eddig? 

Mindig az a legnagyobb siker, ha valakinek tetszik egy festményem vagy ékszerem. A tudat, hogy az emberek hazaviszik és kiakasztják a nappalijukba, viselik magukon vagy éppen ajándékba adják a Kedvesüknek azt, amit én alkottam, nagyon szívet melengető. Nagyon örültem annak is, hogy már két tetováló rendezvényen is zsűrizhettem. De ha mindenképpen mérni akarjuk a sikert, akkor az, hogy ma már valóban ennek tudok élni.




7. Vannak-e terveid a jövőre nézve ezzel kapcsolatban? Mit szeretnél elérni? 

Na, tervekkel nagyon jól állok! Egyszer majd szeretném külföldön is megmutatni a munkáimat, ami ha minden a tervek szerint alakul már jövőre sikerül. De addig azért még elkoptatok pár ecsetet, azt hiszem.

8. Kiknek ajánlod alkotásaidat? 

Ez nem az ajánláson múlik. Szeretném, ha mindenki megtalálná a képeim között azt, ami neki igazán tetszik. Nem gondolom, hogy a képzőművészetnek bármilyen esetben is lenne célcsoportja, mert mindenkinek mást jelentenek a művek. Több stílus is megtalálható a festményeimben és ékszereimben egyaránt az egészen szolíd daraboktól az extrémig. Aki szívesen megnézné élőben is a munkáimat, akkor látogasson el a Blahára, jópár festményem november 15-ig megtekinthető a Müsziben.













Névjegy: Faragó Krisztina
www.facebook.com/glasspaintingbychris
E-mail: chris@csy.hu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...