Lakberendezés szívvel-lélekkel: Ez + az





2011. június 26., vasárnap

Ez + az

Na, most, hogy vége a vizsgaidőszaknak, és néha megszeppenek a nagy semmittevéstől (na azért nem kell sajnálni), összeírogattam, hogy mit kellene a lakásban megcsinálni  / beszerezni / megtervezni, stb.
Először is ott van az előszoba, amin már legalább 2 éve tökölök. Van benne 4 ajtó, szóval nem egyszerű a képlet, nincs sok szabad falfelület. Azt már kitaláltam, hogy kell egy szekrény, de az akasztók, cipős szekrény még nem állt össze a fejemben. Egyszerűen nincs semmi jó ötletem, és ez szörnyű.
A nappaliba kellene egy szőnyeg, és az IKEÁ-ban most pont akciós amivel szemezgetek egy ideje, szóval azt hiszem arra rá kéne mozdulnom. Kéne egy ágy, de az nagyobb falat, és egyelőre kilátástalan projekt. Az előszobába és a konyhába kellene világítás, a konyhában a pult és a konyhasziget fölé.. Utóbbira találtam most egy szuper ötletet az Ikea Hackers oldalán, gondoltam megosztom veletek is.
A kiindulási alap a Tallvik asztali lámpa, ebből lesz egy hármas függőlámpa a konyhába! Nekem egyébként is a szívem csücske ez a lámpa.. csak kár, hogy nem olcsó.










{via: Ikea Hackers}

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...