Lakberendezés szívvel-lélekkel: Rend a konyhában





2010. október 23., szombat

Rend a konyhában

Már régóta zavart a konyhában a ronda mosogatószer flakon látványa a mosogató mellett, és a szivacs is csak mindig hánykolódott mellette. Erre mindenképp szerettem volna megoldást találni, így elkezdtem nézelődni olyan mosogatószer adagolók után, amikben van szivacstartó funkció is.
Végól a neten két helyen találtam, az egyik a Butlers, a másik a Cyranose nevű webshop:

A Butlers-ben sokáig hiánycikk volt, hónapokig vadásztam, egyik üzletükben se volt soha, egészen mostanáig. A Círanose-osat élőben nem láttam, mondjuk a mérete oda van írva, de akkor is felmerülnek ilyenek, hogy pl. mekkora szivacs fér bele. Jobban tetszik a formája, de drágább is, főleg ha belekalkuláljuk a szállítási költséget.
Végül a Butlers-es győzött nálam, és nem bántam meg, nagyon szeretem:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...