Lakberendezés szívvel-lélekkel: Design akasztók





2010. október 25., hétfő

Design akasztók

Nálam most aktuális az előszoba projekt, és bár mindenféle cikkben és lakberendezős újságban azt olvasni, hogy sokan hajlamosak elbagatellizálni az előszoba jelentőségét, én biztosan nem tartozom ezek közé az emberek közé. Már hónapok óta agyalok rajta, hogy mi hogy legyen, ne legyen, és ebből kifolyólag elég sokat bújtam a netet, hogy valami ötletes fogast találjak, ami kicsit extra. Mondanom sem kell, leginkább külföldi oldalakon találtam jópofákat.
A végén megírom, végül melyiket szereztem be. :)

Kis felhős romantika a hálóban:



















Egészségügyiseknek szakmai ártalom:
























Házikó, madárka; békés, otthonos hangulat:





















"Állnak a kések a levegőben" :) Meghökkentő és vagány:



















Modern, letisztult, színes. Minimál környezetbe jól illik:


















Csak csöppet perverz babás :)) :



















Végül a nyertes...:


..a madárka! :) De nem türkiz, hanem halványsárga színben, és sajnos Magyarországra nem szállítanak, úgyhogy egy kint élő családtag volt olyan kedves, és küldte el nekem, szülinapomra. :) Még nem tettem fel a falra, de ha végre kitalálom, hogy hol legyen, teszek majd róla képet fel.





Forrás: Urban Outfitters

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...