Lakberendezés szívvel-lélekkel: Nézzük az előszobát!





2011. augusztus 8., hétfő

Nézzük az előszobát!

Most elég mélyen beleástam magam az előszobával kapcsolatos dolgokba, szeretnék legalább a végleges terven túl lenni még a hónapban. Nézegettem cipős szekrényeket, meg egyéb előszobabútorokat az Ikeában múltkor, de olyan kevés a választék ilyen téren, hogy elszomorító.
A neten viszont találtam egy érdekes és jópofa ötletet, meg is mutatom mit:

Pengefal kicsit designosan

Akasztó is van rajta

































































Igazából a bal oldali pengefal a lényeg, a jobb oldali annyira nem fogott meg, sem kinézetben, sem praktikumban. De ez viszonylag olcsón kivitelezhető, nincsenek elöl a ruhák szem előtt, de mégsem egy szekrény. Szóval ez a dolog foglalkoztat pár hete.
Viszont az volt az egyik problémám, hogy az Ikeában lévő cipőszekrény túl széles, nem férne már be normálisan az előszobámba. Nem szeretem különösebben a kihajtható cipőszekrényeket, de el kell ismerni, hogy igazán helytakarékos. Most kínomban már mindenhol körülnéztem, és találtam egy-két szóba jöhető egyedet.

Például a Kikában nem is olyan rosszak vannak, és van tükrös felületű is, ami kis helyen igazán optimális:


































Az Enteriur nevű webáruházban kellemes meglepetésre akadtam: vannak színes cipőszekrények is! Azt írják, jó minőségű, Németországban gyártott termékek, ez elég jól hangzik. Az áruk sem drágább az Ikeásnál vagy a Kikásnál..


























Továbbá találtam egy nagyon jó kis szekrényt: 100 cm széles, 2m. magas, és 38 cm. mély, ezt írják róla: "Praktikus, kb. 30-40 pár cipő tárolására alkalmas modern, exkluziv megjelenésű cipősszekrény. A baloldali részen 7 fém cipőtartó polc található. Jobb oldalon 3 fapolc, és 2 ruhaakasztó rúd, melyen 4 pár csizma tárolható függesztve."
Szerintem nagyon szuper, és a méretei is nagyon jók!






































Folyt. köv...

{via}

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...