Lakberendezés szívvel-lélekkel: Blog díj





2011. június 28., kedd

Blog díj

Kaptam egy díjat Lilitől, az Otthon vidéken blog írójától, amit itt is szeretnék még egyszer megköszönni!








A díj szabályai:
1. Köszönd meg akitől kaptad.
2. Írj egy postot.
3. Küldd tovább 12 blognak ha annyit érdemesnek tartasz.
4. Értesítsd a kiválasztott blogokat.

Akiknek továbbadnám szeretettel:
  • 4szoba.hu - mert mindig érdekes és izgalmas témákat találok nála
  • Riell (project:Home) - mert mindig nagyon izgalmas design témákat talál 
  • Anita (inspiraciok.hu) -mert végtelenül kreatív és jópofa
  • Benedek (ágy-asztal-tv) - nemrég találtam rá, irtó jó ízlése van
  • Kiflanc - csodás dolgokat talál, hasonló az ízlésvilágunk
  • Tímea (Otthon és dekor) - vele pláne egyezik az ízlésem, imádom a blogját
  • Dekorella - szintén zenész, nagyon jó ízléssel megáldva, szívesen csemegézek nála
  • Annamária (Lakber mánia) - érdekes és izgalmas bejegyzések
  • Klein Kinga (Szoba kilátással) - kedves kis blog, szeretem
  • Mercedes (Drastic-plastic) - válogatott témák, helyek, design..jóóó
  • Home Love - igényes új oldal, régen Zsófi berendez blogként követtem, most egybeolvadt mással
  • Pink Flower Love - design, divat, lakberendezés
(Ui.: Kicsi Ház azért maradhatott csak ki, mert láttam ő is megkapta már akitől én. :-) )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...