Lakberendezés szívvel-lélekkel: Kalitkák





2011. április 4., hétfő

Kalitkák

A kedvenc virágüzletem előtt sétáltam tegnap, és megláttam a kirakatban egy csodálatos madárkalitkát, amitől rögtön szárnyalni kezdett a fantáziám. Tévedés ne essék, nem akarok madarat venni. Tulajdonképpen nem is szeretem (a lakásban) a madarakat. Viszont milyen gyönyörű tud lenni egy szépséges madárkalitka a lakás egy jól elhelyezett pontján! Vagy akár tehetünk is bele valamit.. És ha mindez túl nagy falat, akár matricaként is díszítheti vele a szoba falát, a hatás úgyis garantált szerintem!




























{via}























{via}






















{via}




 {via}









































{via}





























{via}

























{via}






































{via}



































{via}
























{via}



































{via}

































{via}





























{via}








































{via}

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...