Lakberendezés szívvel-lélekkel: Végre kész! / FInally ready!





2014. január 11., szombat

Végre kész! / FInally ready!

A Facebook oldalon említettem, hogy már jó ideje megvan az akasztó, amit rendeltem külföldről, csak le kellett festenem a falat alatta, hogy fel lehessen rakni, és erre kicsit lassabban szántam rá magam.

Végül azzal is elkészültem, kicsit világosabb a lila, mint amit szerettem volna, de sebaj, így is tetszik.

Annyi van még, hogy mivel nem adtak hozzá csavart, elég rondán néz ki ilyen mezei csavarokkal, ezért majd ki kellene cserélni szebbekre, vagy kitalálni valamit, ami eltakarja.
  ------------

Finally I have my coat rack on, I just needed to paint the wall, and that took time. But it's ready now, and I enjoy it, although I will need nicer screw for it, or hiding them, beacuse it's not so nice, but they did not send screws with it. 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...