Lakberendezés szívvel-lélekkel: Kreatív emberek kerestetnek! 4. -- Interjú Annával





2013. november 6., szerda

Kreatív emberek kerestetnek! 4. -- Interjú Annával

Anna alkotásai a megrendelő vágyait keltik életre, így az általa készített ékszerek igazán szívhez szólóak. Ismerjétek meg őt és munkáit!

1. Kérlek írj róla röviden, miket készítesz!

Olyan ékszereket készítek, amelyekre én magam is vágytam, saját, egyedi ötletekből született képeket fogalok medálba, gyűrűbe és fülbevalóba, s ezeket lencsével erősítem. A legújabb amit ehhez a kollekcióhoz hozzá tettem, a kitűző, mert látom hogy mostanában ez is divatos lett kabáton, ruhán.

2. Mióta foglalkozol kreatívkodással, mik voltak az első munkáid, honnan jött az ötlet? 

Körülbelül másfél éve egyik pillanatról a másikra kezdtem el ékszereket készíteni, az ötlet onnan jött, hogy rengeteg üzletben láttam számomra kedves darabokat, de valami sosem stimmelt, vagy a forma vagy a benne lévő kép vagy az ár. Úgy gondoltam alapanyagok beszerzésével olyan ékszert tudok csinálni, amire tényleg vágyom, ráadásul töredékéért annak az árnak, amennyiért a boltokban kapnám. Első munkáim elsősorban nyakláncok voltak, mert személy szerint azokat imádom a legjobban. De amint kaptam kéréseket, rendeléseket, nyitott lettem a többi kiegészítők iránt is :)

3. Mit csinálsz az alkotómunka mellett? 

Dolgozom a Madách Színházban mint segédszínész, kórista, ez is a végzettségem (Színész II.-m van), jelenleg pedig 3. éves vagyok az ELTE BTK ének-zene karvezetés szakán.

4. Melyik a kedvenc alkotásod idáig, és miért pont az? 

Talán eddig egy ajándéknak készült fülbevaló a kedvencem, ott teljesedett ki számomra eddig a legjobban az, amiért én ezt igazán elkezdtem. Annyira személyesre sikerült, hogy könnyekig meghatódott az ünnepelt (Anya-lánya kép). Emellett a legkedvesebbek azok voltak, ahol Édesanyák kértek olyan medált, amelybe a gyermeküket, gyermekeiket szerették volna belefoglalni, illetve szerelmes pár lány tagja közös képet, de sok kiskedvencet is medálba foglaltam már!































































5. Honnan merítesz inspirációt a munkáidhoz?

Egyrészről inspirálnak a megrendelők. Hisz az ékszerek Róluk szólnak, benne van a személyiségük, saját elképzeléseik és igyekszem valóra is váltani azokat. Másrészről inspirálnak a mesék, Hollyood, virágok, évszakok, minden amiben látom a fantáziát hogy életre keltsenek egy ékszert.

6. Mit érzel a legnagyobb sikerednek eddig? 

Már azt sikernek könyvelem el, hogy valaki megkeres és kér, hisz az azt jelenti, tetszik amit csinálok....

















































7. Vannak-e terveid a jövőre nézve ezzel kapcsolatban? Mit szeretnél elérni?

A tervem egyértelműen az, hogy terjeszkedhessek és még több emberhez eljusson a szenvedélyem. Szeretném, ha egyre többen ismernék a munkáimat, látnák meg bennük a fantáziát, hogy olyan ékszert viselhetnek, amilyenre igazán vágynak, s amit talán nem találnak meg egy bizsu boltban sem.

8. Kiknek ajánlod alkotásaidat? 

Mindenkinek aki szereti az ékszert! Én igyekszem mindig figyelembe venni az ékszer viselőjének korát is, hogy mind egy 10 éves kislánynak, mint egy 70 éves nagymamának is viselhető és hozzá illő legyen, szerencsére volt már példa mindegyik korosztályra!



















































Névjegy: Újszigeti Anna
https://www.facebook.com/Lizydesign

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...