Lakberendezés szívvel-lélekkel: Kreatív emberek kerestetnek! 5. -- Interjú Bettinával





2013. november 20., szerda

Kreatív emberek kerestetnek! 5. -- Interjú Bettinával

Mai kreatív alanyunk Bettina, a szépséges, színes ékszereivel! :)


1. Kérlek írj róla röviden, miket készítesz!

Az ART ékszerek legfőbb alapanyaga ékszergyurma, melyet leginkább fémmel ötvözök.
Színes, egyedi és egytől egyig kézzel készülnek. A mintákat az egyszínű ékszergyurmákból különféle vágási technikákkal alakítom márványossá, ennek köszönhetően két egyforma minta sosem készül, többek között ettől egyedi.
A holnapomon és facebook oldalamon minden eddig készült munkám megtalálható: www.artekszer.com, www.facebook.com/artekszer.




















2. Mióta foglalkozol kreatívkodással, mik voltak az első munkáid, honnan jött az ötlet?

Mindig is vonzottak a színek, a formák és a különböző anyagok, a design, mindemellett a családomban öröklődő a kreativitás, a művészetek iránti érdeklődés és az alkotásvágy. Pici gyerekkorom óta lételemem a kreatívkodás és kézműveskedés, már a babáimnak is magam szabtam-varrtam a ruháit ficni-fecni anyagokból.
Az ékszerkészítést gyöngyök fűzésével kezdtem, majd az utóbbi években egyre több időt fordítottam a különböző anyagok és technikák megismerésére és elsajátítására. Ekkor még kizárólag a családom, a barátaim és a magam örömére készítettem ékszereket, majd az egyre nagyobb érdeklődésnek és biztatásnak köszönhetően 2012-ben megálmodtam az ART ékszert, ami sokat változott, mióta az első fülbevaló elkészült, és folyamatos változásban van a mai napig.

3. Mit csinálsz az alkotómunka mellett?

A munkám ettől nagyon távol áll, asszisztensként dolgozok egy gyógyszercégnél. Sajnos a hétköznapokon elég kevés energiám marad erre, hiába jár olykor egész nap az a fejemben, hogy mit fogok készíteni, ha hazaérek.

4. Melyik a kedvenc alkotásod idáig, és miért pont az?

A kedvenc mindig változik, általában épp a legújabb. Most pl. a kötött hatású, hópehely mintás darabokba vagyok beleszerelmesedve, de vannak olyan darabok, amelyekből minden színben készítek, mert annyira tetszik pl. a kisbogyós karkötőkből.



























5. Honnan merítesz inspirációt a munkáidhoz?

Leginkább hangulatok, színek kombinációi, textúrák inspirálnak, de a legmeglepőbb dolgokban találok olykor ihletet, legyen az egy zokni mintája :) vagy egy színes kép.
Sokat kísérletezek, sokszor egész más alkotás lesz az eredménye, mint amit elképzeltem mikor nekifogtam.
Sokat olvasgatok, nézegetek különféle magyar és külföldi blogokat is.

6. Mit érzel a legnagyobb sikerednek eddig? 

Valójában már azt is sikerként könyvelem el, hogy rajtam kívül másoknak is tetszik amit csinálok :) Nagyon igénylem a visszajelzéseket, a megerősítést, hogy jó úton járok. Örülök minden pozitív visszajelzésnek, minden elismerő szó megmelengeti a szívem és visz tovább az úton.  A vásárokon sok kedves emberrel találkozok és nagyon nagy öröm, ha valaki újra és újra felkeres és vásárol.

7. Vannak-e terveid a jövőre nézve ezzel kapcsolatban? Mit szeretnél elérni?

Folytatni szeretném az biztos. Rengeteg új ötletem van. Látom magamon a folyamatos fejlődést, és remélem, hogy hosszú út áll még előttem.
Jó lenne, ha még több időt tudnék szentelni az alkotómunkának, egyelőre csak álom, hogy egyszer valami hasonlóval foglalatoskodjak teljes munkaidőben.
Szeretném fejleszteni a képességeimet, jó volna, ha a fém részeket is saját magam készíthetném, ezért szeretném kitanulni az ötvös szakmát, bár a civil foglalkozásom mellett ez egyelőre nem fér bele az időmbe, de majd egyszer…
Tervben van az is, hogy az ékszereim kereskedelmi forgalomba kerüljenek, szeretnék egy szép katalógust is elkészíteni.

8. Kiknek ajánlod alkotásaidat?

Mindig olyan ékszereket készítek, amit én magam is szívesen viselnék. Nagyon remélem, hogy az alkotásaim között minden korosztály megtalálja a hozzá illő darabot, de legfőképp azoknak ajánlom, akik igényes, egyedi, mégis hordható ékszerekre vágynak.


























Névjegy: Széki Bettina
www.artekszer.com
www.facebook.com/artekszer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...