Lakberendezés szívvel-lélekkel: Sk. hangulatos mécsestartó





2010. december 12., vasárnap

Sk. hangulatos mécsestartó

Találtam egy nagyon hangulatos elkészíthető dekorációt, kedvet is kaptam hozzá, hogy én is elkészítsem majd. Nem vagyok amúgy egy nagy kreatívkodó, türelmetlen és béna vagyoknem érzem magamban a tüzet hozzá, de ez elég egyszerű és nagyszerű. :)

Sajnos az a lyukasztó szerszám, amivel csinálják a cikkben, nem egy alapfelszereltség minden háznál, azt gondolom, de szerintem sima lyukasztóval is szép lesz az eredmény. A papír szerintem pauszpapír, bár már elég sok féle szép papírt lehet kapni a papírüzletekben is. Akármilyen üveg mécsestartó jó hozzá.
Lényeg, hogy pontosan lemérjük a mécsestartó kerületét, levágjuk a papírt méretre, lyukasztóval kilyukasztjuk - főleg az alsó részen, ahol leginkább áttűnik majd a gyertya lángja. Kétoldalú ragasztóval felragasztjuk, belerakjuk a mécsest, és kész.




És az eredmény










































Via

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...