Lakberendezés szívvel-lélekkel: KBD





2010. november 12., péntek

KBD

Joie Vivre-től kaptam a díjat, amit még egyszer nagyon szépen köszönök neki!

A szabályok a következők:


1. Köszönd meg, akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be, akitől kaptad.
4. Add tovább további 7 blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról 7 dolgot.


Akkor a 7 dolog magamról:

  1. Kb. másfél éve lakom a saját lakásomban, ami annyira csodálatos érzés, hogy minden nap mosolyt csal az arcomra, amikor hazaérek. Azóta rajongok ennyire a lakberendezésért.
  2. Japán szak után most a családi ékszerüzletben vagyok, de közben szülésznőnek tanulok az egyetemen.
  3. Imádom a masnikat és a csipkét.
  4. Utálom a halat, és mindent, ami a tengerből jön.
  5. Szeretem a sorozatokat, a könyveket, a jó kávét.
  6. Van valami kattanásom, imádom az újságokat (leginkább persze a lakberendezős újságokat)
  7. Szeretem a kutyákat, egyszer nekem is lesz egy, remélem.
És akiknek továbbadnám (bár valószínűleg már megkapták mástól, de sebaj):
  1. Zsófi
  2. Lakás és Design
  3. Klein Kinga
  4. Kedvenc Otthon
  5. Hujber Nagy Aletta
  6. Anita
  7. Nikoletti Petra (akinek gyönyörű neve van)
Természetesen kénytelen voltam kihagyni bizonyos blogokat a véges lista miatt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...